Σφήνα τροχού με βάση στήριξης AL-KO UK53 ύψος: 247 χιλ.
Περιλαμβάνεται
- AL-KO H τσοκ τροχού: 247mm UK53 μεταλλικόΤιμή: 34,39 € / szt.
- Βάση στήριξης AL-KO για τσοκ τροχών UK53Τιμή: 10,39 € / szt.
Σφήνα τροχού με βάση στήριξης AL-KO UK53 ύψος: 247 χιλ.
Αυτό το σετ, που αποτελείται από ένα μεταλλικό τάκο τροχού και μια ειδική βάση στήριξης από την AL-KO, αποτελεί μια στιβαρή και αξιόπιστη λύση για την ασφάλιση φορτηγών, ρυμουλκούμενων και άλλων βαρέων επαγγελματικών οχημάτων έναντι κύλισης σε πλαγιές ή όταν είναι ακίνητα. Με μήκος 453 mm, πλάτος 200 mm και ύψος 247 mm, ο τάκος έχει σχεδιαστεί για τροχούς με στατική ακτίνα έως 560 mm και μπορεί να αντέξει μέγιστο φορτίο έως 6.500 kg , καθιστώντας τον ιδανικό για οχήματα μεταφοράς που χρησιμοποιούνται πολύ.
Κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής ποιότητας και επικαλυμμένο με στρώμα ψευδαργύρου, το τσοκ είναι ανθεκτικό στη διάβρωση και στις μηχανικές βλάβες . Αντέχει τέλεια σε αντίξοες καιρικές συνθήκες – από παγετό έως υψηλές θερμοκρασίες (εύρος λειτουργίας: -30°C έως +60°C). Η μεταλλική κατασκευή εξασφαλίζει αξιόπιστο κλείδωμα τροχών ακόμη και υπό βαριά φορτία, και η συμμόρφωση με το πρότυπο DIN 76051 επιβεβαιώνει το υψηλό επίπεδο κατασκευής και ασφάλειας.
Η συμπεριλαμβανόμενη βάση στήριξης σάς επιτρέπει να στερεώσετε με ασφάλεια την βάση στήριξης στο αμάξωμα ή το πλαίσιο του οχήματος , εξαλείφοντας την ανάγκη αποθήκευσής της σε εργαλειοθήκη και εξασφαλίζοντας εύκολη πρόσβαση ανά πάσα στιγμή. Η ειδικά σχεδιασμένη βάση εφαρμόζει τέλεια γύρω από την βάση στήριξης, εμποδίζοντάς την να μετατοπιστεί κατά την οδήγηση. Η τοποθέτηση της βάσης στήριξης είναι γρήγορη και εύκολη , διευκολύνοντας την οργάνωση του χώρου σας και επιτρέποντας άμεση πρόσβαση στην βάση στήριξης όταν χρειάζεται .
Αυτό το κιτ είναι απαραίτητο για κάθε επαγγελματικό όχημα . Ο τάκος μπλοκάρει αποτελεσματικά τους τροχούς και αποτρέπει την ανεξέλεγκτη κίνηση του οχήματος – τόσο σε πλαγιές όσο και κατά τη φόρτωση, την εκφόρτωση και τη συντήρηση. Χάρη στη βάση στήριξης, ο τάκος μπορεί να στερεωθεί στο φτερό, στο πλαίσιο ή στη γύρω περιοχή του οχήματος, εξαλείφοντας την ανάγκη αποθήκευσής του σε εργαλειοθήκη ή χώρο αποσκευών. Αυτή η πρακτική και ασφαλής λύση εκτιμάται ιδιαίτερα από τους οδηγούς ρυμουλκούμενων, ημιρυμουλκούμενων, φορτηγών και μηχανημάτων έργων.